sobota, 7 listopada 2015

Stwarzanie


Czy nie widzisz, że to ja wszystko stwarzam, powoduję, utrzymuję? Czy nie wyczuwasz, jak słodycz mojej miłości płynie w twoim sercu?
Tą słodyczą jest moja łaska. Uczy cię ona pokory i głębokiego szacunku - najlepszej ochrony przeciw truciznom duszy: zarozumiałości i dumie.
Jeśli jest ci trudno zrozumieć działanie przypadku, zastanów się czasami, w jaki sposób ludzie spotykają swojego partnera, jak znajdują swoje miejsce pracy, albo jak docierają do Puttaparthi (miejsce urodzenia i główne miejsce pobytu Sai Baby).
Trudno ci zrozumieć Moją nieograniczoność? Ułatw sobie zadanie i zrezygnuj z tego. Chcieć Mnie zrozumieć jest śmiałym, ale bezsensownym przedsięwzięciem. Szukaj Mnie i znajdź w swym sercu. Wówczas będziesz mógł odczuć nieskończenie subtelne nitki, które stwarzam, aby zapewnić ci szczęście.
Dlatego nie dopuszczam do żadnego przypadku. Przypadek jest nieobliczalny, Moje działania dla zapewnienia twojego szczęścia przeciwnie, następują z matematyczną dokładnością.
/Sathya Sai Baba/